Home Support
Garantie en service

Garantie en service

Bij Rackx geloven we in de kwaliteit van onze producten. Ontdek alles over onze garantievoorwaarden en wat je kunt doen in geval van een defect of probleem.

De garantieperiode gaat in op de aankoopdatum, tenzij anders aangegeven. De beperkte fabrieksgarantie is uitsluitend van toepassing op de oorspronkelijke koper. De aansprakelijkheid van RACKX is beperkt tot het repareren of vervangen van elk defect en omvat geen verantwoordelijkheid voor directe, indirecte, incidentele of gevolgschade van welke aard dan ook. Deze garantie kan worden gewijzigd. De meest actuele versie is te vinden op onze website. De aansprakelijkheid van RACKX met betrekking tot garantieclaims is beperkt tot de voorwaarden die in dit garantiedocument worden vermeld.
RACKX garandeert dat de paddles vrij zijn van significante gebreken in vakmanschap en materialen, mits ze worden gebruikt zoals bedoeld en onder normale omstandigheden. Deze garantie is geldig gedurende 6 maanden vanaf de ontvangstdatum van de oorspronkelijke aankoop, tenzij anders aangegeven.
Deze garantie dekt fabricagefouten, ontbrekende onderdelen en gebreken in vakmanschap. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik, nalatigheid, misbruik, transportschade, natuurrampen of ongevallen (waaronder het niet opvolgen van de bijgeleverde instructies) valt niet onder deze garantie.
1. Aanmelding: Om een garantieclaim in te dienen, neem contact op met de RACKX Klantenservice. Geef daarbij uw naam, adres, telefoonnummer, EAN code van het product en een omschrijving van het probleem door.

2. Verificatie: Zodra uw claim is aangemaakt, ontvangt u een bericht van RACKX waarin wordt gevraagd om een kopie van uw aankoopbewijs en documentatie van de schade of het defect. RACKX zal controleren of uw product is gekocht bij RACKX of een geautoriseerde RACKX-verkoper. Foto- of videodocumentatie van het beschadigde of defecte product wordt beoordeeld om de garantieclaim verder te verwerken.

3. Reparatie of vervanging: RACKX behoudt zich het recht voor om naar eigen inzicht elk defect dat onder de garantie valt te repareren of te vervangen. Vervangende producten nemen de resterende garantieperiode over van de oorspronkelijke aankoopdatum van het product.
De verplichting van RACKX om een onderdeel of product te vervangen of te ruilen zal nooit hoger zijn dan de oorspronkelijke aankoopprijs van het product. RACKX is niet verantwoordelijk voor het verlies van gebruik van het product, of voor enige gevolg- of incidentele kosten, uitgaven of schade die door de klant zijn geleden.
Niet gedekt zijn: Normale slijtage, schade door onjuist gebruik, nalatigheid, natuurrampen of ongevallen (inclusief het niet opvolgen van de meegeleverde instructies). Vervaging van afbeeldingen. Gebruik in commerciƫle toepassingen of verhuur. Aanpassing of reparatie door iemand die niet door RACKX is geautoriseerd. Aankoop bij een niet-geautoriseerde RACKX-dealer of aankoop van een gebruikt product. Niet de oorspronkelijke koper zijn.

We helpen je graag verder

Heb je nog vragen over de garantie of service? Neem gerust contact met ons op.